Sebelum Pergi Keluarkan Duit BR1M? Cek Dulu Sini Status Permohonan

brim 2016

Hari ini, semua orang cakap, BR1M dah masuk. Macam saya sendiri, tinggal dekat pekan kecil ni,
tengok dekat mana-mana mesin ATM, dan Bank, penuh orang beratur nak keluarkan BR1M.

Tetapi, tidak semua permohonan sudah dikreditkan ke dalam akaun. Untuk mengelakkan anda beratur panjang, dan last-last duit tak masuk juga. Ada baiknya anda semak dulu secara online status permohonan anda.

Sebelum Pergi Keluarkan Duit BR1M? Cek Dulu Sini Status Permohonan

Bolehlah semak di sini SEMAK

Kalau keputusan yang keluar macam bawah ni, maksudnya, duit belum masuk, maka tak payah lah beratur panjang di mesin atm.
Maharaja Lawak Minggu 4

Tengok ‘Status Pengkreditan/Penunaian’. Jika masih tiada rekod, maksudnya duit masih tak masuk.

brim 2016

Kongsikan kepada rakan-rakan lain, bagi mengelakkan mereka tidak beratur panjang.

18 Comments on "Sebelum Pergi Keluarkan Duit BR1M? Cek Dulu Sini Status Permohonan"

  1. duit sy da masuk da.tapi status still tulis tiada rekod

  2. Oh yeke…so kena g atm cucuk gak tgk dh masuk ke belum lah kn

  3. Sama la duit dh masok tapi..status tiada rekod

  4. kita semak pon tiada rekod tapi duit dah masuk

  5. Info ni tak berapa nak bleh guna pakai, sy punya status kt semak br1m pun tiada rekod, tp Wang br1m tlh dikreditkan ke akaun bank.

  6. Br1m saya masih dalam proses …. 🙁 .. tak kredit lagi

  7. status lulus tpi duit belom msuk.. adesss

  8. This comment has been removed by the author.

  9. Samalah…check semakan hari ni…masih dlm proses…xtahu lulus je tidak…

  10. Samalah…check semakan hari ni…masih dlm proses…xtahu lulus je tidak…

  11. Sya telah dilulus tapi penunaian tiada rekod

  12. Semua bank masuk serentak ke?

  13. Ni nak hari hari cek ke ni?

  14. Ambank punya bila masuk ye?

  15. Ambank punya bila masuk ye?

  16. mantab betul nih lulus juga saya
    ofme

Leave a comment

Your email address will not be published.


*